Biuletyn Informacji Publicznej
Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II
Nabór na stanowisko Główny Księgowy

Komunikat o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Główny Księgowy

OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Dyrektor Centrum Sportu i Rekreacji  im. Jana Pawła II w Susza ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Centrum Sportu i Rekreacji  im. Jana Pawła II w Susza. 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Sportu  i Rekreacj  im. Jana Pawła II w Suszu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia jest niższy niż 6 %.
1. Nazwa i adres jednostki:
Centrum Sportu i Rekreacji  im. Jana Pawła II w Susza 
ul. Piastowska 5c, 14-240 Susz
 
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Główny księgowy – zatrudnienie  w wymiarze ½ czasu pracy.
 
3. Wymagania niezbędne: 
1) posiada obywatelstwo  państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego, 
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia  podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią  praktykę w księgowości,
c) jest wpisana  do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego  prowadzenia ksiąg rachunkowych wydane na podstawie odrębnych przepisów.
6) nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z  dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. w Dz.U. z 2013 r., poz.168 ),
7) znajomość i umiejętność praktycznego stosowania przepisów: 
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy kodeks pracy,
c) ustawy o pracownikach samorządowych,
d) ustawy rachunkowości, 
e) ustawy o podatku od towarów i  usług, 
f) ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych  oraz od osób fizycznych,
g) ustawy o finansach publicznych,
h) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, 
i) ustawy o ubezpieczeniach społecznych,
j) ustawy o zamówieniach publicznych,
k) ustawy o ochronie danych osobowych,
l) ustawy o ochronie informacji niejawnych,
m) ustawy o narodowym zasobie archiwalnym
oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw.
8) posiada wystarczającą wiedzę i umiejętności do klasyfikowania (dekretacji) zdarzeń gospodarczych oraz umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej, w tym obsługi programu Płatnik,
9) dobry stan zdrowia ,
10) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
 
4. Wymagania dodatkowe: 
1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, 
2) znajomość obsługi komputera, w tym: pakietów biurowych (Microsoft Office, Microsoft Excel) oraz posługiwanie sie pocztą elektroniczną (redagowanie, odbieranie, wysyłanie                    i zarządzanie),  
3) umiejętność obsługi przeglądarki internetowej, 
4) znajomość programów: KSIEGOWOŚĆ, PŁACE firmy COMARSCH, PŁATNIK, BESTIA,
5) umiejętność redagowania pism urzędowych, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, 
6) zdolność podejmowania decyzji,
7) umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi,
8) samodzielność i systematyczność,
9) umiejętność pracy w zespole,
10) komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista.
 
5. Warunki pracy na stanowisku: 
Miejsce pracy: I piętro w budynku Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu (brak windy), praca  biurowa przy monitorze ekranowym. Oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym                         i sztucznym.
 
6. Zadania wykonywane na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki,
2) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
3) dokonywanie wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych  i finansowych,
c) prawidłowe pobieranie i odprowadzanie dochodów,
d) przygotowanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków,
e) sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków,
f) prawidłowe naliczanie zaliczek podatkowych, składek, potrąceń oraz terminowe ich przekazywanie,
g) nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych,
h) nadzór nad prawidłowym przebiegiem przekazywania składników majątkowych, sprawowania odpowiedzialności materialnej oraz zasad inwentaryzacji i likwidacji środków trwałych i wyposażenia,
i) rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
j) sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy ZFŚS, planu i sprawozdawczości funduszu, 
k) przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń  i kontrola zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa,
l) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
m) sporządzanie obowiązujących sprawozdań finansowych i statystycznych,
n) rozliczanie umów barterowych, cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej,
o) nadzór nad stosowaniem przepisów instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego jednolitego wykazu akt oraz nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji księgowej.
 
7. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny, 
3) kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 
4) kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach 
i umiejętnościach  (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 
5) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
7) oświadczenie lustracyjne lub informacja o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego zgodnie z ustawą o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. przystępujących do naboru,
8) oświadczenie o posiadanym obywatelstwa oraz znajomości języka polskiego,
9) oświadczenie  o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,   
10) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) kopie dokumentów poświadczających staż pracy: świadectwa pracy, zaświadczenia, oświadczenia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
12) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na aplikowanym stanowisku,
13) dokument potwierdzający niepełnosprawność, jeżeli taki kandydat posiada.
 
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Centrum Sportu i Rekreacji im. Jana Pawła II w Suszu ul. Piastowska 5c  (sekretariat) lub pocztą w zaklejonej kopercie na adres Centrum Sportu i Rekreacji  im. Jana Pawła II w Suszu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko głównego księgowego”  w terminie do dnia 19 września  2016 r. do godz. 900 (ostateczna data wpływu dokumentów do Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu).
Aplikacje niekompletne, niespełniające wymagań oraz te, które wpłyną do Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, zostaną odesłane pocztą.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://csirsusz.nbip.pl/csirsusz/ oraz na tablicy informacyjnej Centrum Sportu i Rekreacji w Suszu  ul. Piastowska 5c.
 
 
 
 
 
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz.1202)” i własnoręcznym podpisem.
 
8. Informacje dodatkowe:
1) Techniki i metody naboru:
a) analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym,
b) pisemny test wiedzy,
c) rozmowa kwalifikacyjna.
2) Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie.
3) Kandydat wybrany na stanowisko, zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć: 
a) informację o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
b) orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wymienionym stanowisku.  
 
 
Susz, 05 września 2016 r.
 
INFORMACJE O DOKUMENCIE
Ilość wyświetleń: 1109
Wprowadzony przez: Wojciech Laskowski
Data opublikowania: 2016-09-05 11:04:55
Obowiązuje od: 2016-09-05 11:04:55
LISTA POPRZEDNICH WERSJI
Lista poprzednich wersji:
   
Data zmiany Redaktor Opis zmiany
2016-09-06 19:09:33 Wojciech Laskowski
Publikacja artykułu